[Epitesz-barkacs] a fővárosban jó gombelemet hol?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 23., V, 09:51:28 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> félhalott gombelemet már sikerült kapnom :-(
> de viszonylag friss gombelemet hol lenne
> hol érdemes keresni?
>
> olyan gombelemre gondolok, mint amit a karórába,
> digitális hőmérőbe, számítógép alaplapjába, stb
> raknak

Ez nehéz ügy. Én órásnál szoktam venni, de azt se lehet ugye ellenőrizni.
Egy másik boltban pl CR2032-eseket vettem rohadt drágán úgy, hogy rögtön
hullák voltak, viszont érdekes módon asszem a Corában is vettem jóval
olcsóbban, és azok sokáig jók voltak.

Nem tudom, mitől függ. Elvileg ezek megfelelő tárolás esetén nemigen
merülnek ki, évekig is működnek ugye. Tehát, ha lehet találni rajtuk
valami dátumot, amiről vélhető, hogy nem utólag biggyesztették oda, és
szárazon voltak tartva, akkor lehet bennük bízni.