[Epitesz-barkacs] gázégő rükvercben?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 23., V, 10:47:12 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> [...]

Örülök, hogy átjött. Látszik, hogy elég ciki lenne ezt barkácsolással
akárcsak részleteiben is leutánozni.

Kőműves munkák után, amikor az embernek a mésztől szinte kirepedezik a
keze, direkt jól jöhet! :-) (Hajdanán néha sósavval mostam kezet, és
mingyá olyan lett a kezem, mint a baba talpa. Persze nem a legtöményebbel,
és nem sokáig, csak épphogy kikapja némi habzás kíséretében a bőr
pórusaiból a kimoshatatlan meszet. Utána szappannal meg kell mosni, ezzel
közömbösítődik a sav, és nem árt be is krémezni. Ma már inkább cillittel
vagy vízkőoldóval csinálnám inkább. Vagy erősebben hígított sósavval.)