[Epitesz-barkacs] födémpanel

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2008. Nov. 24., H, 14:57:44 CET

köszönöm a gyors válaszokat...

> Többre emléksezm (5-6), de 25 éve be vannak betonozva a végei,
> nem tudom lemérni.

hmmm igen, szintén csak 8 éve...

> Miért nem kérdezed meg a gyártótól, pl. telefonon?

mert ipeg most a kártyámon kb. 300 ft van és mire az
illetékes elvtárshoz :) kapcsolnak az egész lefogy....

> B verzió: kifúrod a lukat, és után mész tipliért :-)

mert kb. 5 perc múlva megyek a városba és csak este jövök haza
holnapra meg már kellene
városban (xi. Bartók Béla út) van egy jó kis csavarbolt ahol biztosan
találok.

>Csak érzéssel, nehogy az utolsó 3 centi egy nagy kráter képében befelé
>beszakadjon. Még jobb lenne, ha a háromból minimum 2 lyuk nem a belső

köszönöm a tanácsot, már fúrtam régebben is és ilyen gond eddig nem volt,
írtó erős betonból van ez, a fúróm meg az olcsó kategóriás így nem tudok
akkora kárt tenni a betonba :)

köszi

zsolt