[Epitesz-barkacs] Nagy ventirács

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Nov. 24., H, 16:05:59 CET

jhidvegi wrote:

> Végülis nekem van kültériről leszerelt rácsom. De ez nem kerek, hanem
> szögletes, 4 csavarral lehet a helyére szerelni.

Éppenséggel nem probléma hogy szögletes. Tudsz fényképezni?
Megmértem pontosan:
A kivágás jelenleg 417mm átmérőjű, a venti lapátja ettől nem sokkal kisebb,
kb. 400mm lehet, a felszerelhető rács magassága max 500mm (szélességben több
hely van, 615mm)

Egyébként Vestel klíma ventije ha minden igaz, ha jól rémlik neked is ilyen
klímáid vannak.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))