[Epitesz-barkacs] hűtőközeg kritikus nyomása?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 24., H, 16:28:10 CET

Moczik Gabor  <pm_levlista at progzmaster.hu> 2008.11.24. 16:12:56 +1h-kor írta:

> A R410A nagynyomású gáz, gondolom a rendszert úgy méretezték, hogy kibírja
> azt az 50 bar nyomást, normál üzemben is azért előfordulhat vagy 30-40bar.
>
> Amúgy honnan szerváltál ilyen táblázatot?
> A többi hűtőközegre is megvan?
>
> Én már az egész netet feltúrtam, de nem találtam csak R134a-hoz...

ezek szerint néha sikerül Mágussá válni :-)
-------
SOÓS ÉS TÁRSA RT
HUTOKÖZEG KALAUZ. HUTOBERENDEZÉSEK ÁTÁLLÍTÁSÁHOZ,. ÜZEMELTETÉSÉHEZ. SOK HASZNOS
TÁBLÁZATTAL. Soós és Társa Rt. 1163 Budapest, Kövirózsa u. 5. ...

http://www.soos.hu/WEBSET_DOWNLOADS/603/HKALAUZ.pdf
--------

ennél a 18. lapon  (17. oldal) van az R134a