[Epitesz-barkacs] födémpanel - élménybeszámoló

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2008. Nov. 24., H, 22:48:24 CET

> Szerintem számtalan üreges szerkezetbe készült, ott szétterülő /
> szétnyíló, végül is alakkal záró tipli van forgalomban.
> Ha Zsolt ma járt szaküzletben, biztos mutattak Neki egy fél
> marékkal, és már meg is vette.
> Szerintem most harcol a betonnal, azért nem ír :-(

:)  igen pontosan így van (volt)
kb. 8 kor értem haza egy kis pihi, majd elmentem a szomszédba kértem egy
nagyobb fajta fúrógépet, csőre töltöttem és hajrá.

> Bazi kemény és ellenálló az a feszített, acél sablonban,
> gőzöléssel keményített beton. Én barkács kategóriájú ütvefúróval
> nem tudtam karnist felszerelni rá.

kb. olyan kemény mint a villanyipari porcelán szigetelő csak nem annyira
rideg törékeny.

szerencsémre nem találtam meg eddig egyetlen acél szálat sem.
nah a 3ból 2 furatot még most így este megcsináltam, ez is majd 1 órába
tellett.

az első lyuk felénél amit 14 fúróval nyomtam, bele mentem egy 8-assal
majd utána 14-el, így kb. 1 hajszálnyival könnyebb volt megfúrni.

találtam a boltban 4cm hosszú M8-as csavarral befeszülő vastiplit.
a külsője 14mm ekkora lyukat ebbe a betonba, hát nem volt semmi teljesítmény

holnap majd fotózok, márha valakit érdekel a tipli meg a lyuk.
akár még egy Beka féle szétszedtem módra D.I.Y. bemutatót is csinálhatok
róla :)))

Szóval az eredeti kérdésre a válasz :
a betonvastagság 4 cm

holnap reggel nyomom a 3ikat mert koradélelőtt fel kell szerelnem.
nah elmentem aludni.

zsolt