[Epitesz-barkacs] hőtan(könyvi) pálesz

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Nov. 25., K, 13:21:41 CET

utolag mindenkeppen vesz fel vizet a levegobol ha nincs jol elzarva.

en nem probaltam, csak tanultam kemiabol.

kekszinu kristalyos rezgalicot eloszor heviteni kell, akkor vizpara tavozik, es feher por lesz belole. mert a kristaly nem csak rezinonokbol es szulfationokbol van, hanem vizmolekulak is vannak benne, es azok most elmennek.

ez a feher por megy az alkoholba, es utanna rendes leparlas. nem fog a viz parologni belole, mert a rezszulfat fogja. es a vegen ujra kek kristalyod lesz, vizzel a kristalyracsaban.

vajk