[Epitesz-barkacs] dilatacio kalyha korul

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2008. Nov. 28., P, 06:54:45 CET

Szervusz Lista!

Van egy cserépkályhánk, amit szépen körbeépített a mester vékony
Ytonggal. Sajnos nem gondolkoztam, és rendesebb hidegben derült ki,
hogy miért nem jó ez. A kályha hőtágul, és szépen elkezdte emelgetni
maga fölött a falat. Még szerencse, hogy viszonylag kevés van fölötte.
Most szétvertük ezt a két szobát, amit a kályha fűt, és kivertük a
kályha fölötti Ytongot is (a melletit nem, az látszólag nem okoz
gondot). Az Ytong helyére szögvasból egy keretet hegesztettem, amit a
kályha fölé lógatva csavaroztam, ebbe ment vissza az Ytong. Rendben is
van, ott figyel alatta a 2 cm rés, na de mi legyen benne? Kőzetgyapot
kizárva, de valami nagyjából hőálló, nem szebesedő és rugalmas anyag
kellene.

köszi, szia: Balázs