[Epitesz-barkacs] dilatacio kalyha korul

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Nov. 28., P, 11:17:54 CET

On 28 Nov 2008 at 8:02, Balázs Bámer wrote:
> Jogos, kézzel tapogatható. A rendes purhab 80 fokig bírja, a t~nzálló
> drága.
Nem olyan extra drága az sem.
Azt a 80 fokot és nem hiszem. Nyugodtan megfőznék neked, egy
darab PUR-habot, semmi baja se lenne. Azt nagyjából még a
polisztirol is bírja, pedig az hmar lágyul.

> Az fog történni, hogy vágok vékony Ytong csíkokat, melyek lazán
> beférnek a résbe, majd kizsaluzom és kinyomom rendes PUR habbal. Így
> ha valami valaha égni akarna, abból eleve kevés lesz, illetve
> átrakáskor is könnyebb lesz kirobbantani a habot, mert kisebb
> felületen, csak a két szélén köt.
Szerintem így tolsz ki Magaddal igazán. Minden ragasztó annál
jobban tart, minél vékonyabb rétegben hordtad fel. Szerintem így
sokkal nehezebb lesz kitermelni, mint ha a teljes 2-3 cm-es
réteget kinyomod.
Ráadásul ha nem pisztolyhabod van, akkor a megkezdett palackot
hamar el kell használd, mert beköt. Az a 30-40 liter térfogat,
mire ki tud habosodni, bőven elég telibe habosításhoz is, akkor
meg minek töltsd az idődet ytong mozaik készítéssel :-)

üdv

szepygab