[Epitesz-barkacs] forrasztani nem engedett?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 29., Szo, 01:35:55 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> darabja talán 100 alatt / környékén van, (amikor utoljára néztem)

Lehet, de az is lehet, hogy egy ekkora csődarab jóval olcsóbb. :) Nekem
majd a jövő héten valami 16 db ilyen sarut kell felnyomnom, és minden
porcikája rohadt drága a dolognak.

Az a másik baj, hogy ez a fitting picit csak nagyobb a kelleténél. 28 a
külső átmérője annak a csőnek, amire rámegy, tehát ő maga ennyi belül,
kívül meg ennek megfelelően 31-32 mm. Ha picit megkalapálom tüskén a 25-ös
csövet úgy, hogy rá tudjam húzni a kábelköpenyre passzentosan, akkor jobb
esélyem van rá, hogy beleférjen a présbe. Végülis ez lesz a döntő. Nem
volt érkezésem hozzá, hogy előkeressek egy sarut, és megmérjem, vagy
elővegyem a markolóprést, és azt mérjem meg, mi fér bele.

A cső mellett szól, hogy van hozzá olyan görgős vágó akármim, tehát a
hosszméret tőlem függ.