[Epitesz-barkacs] Jozsi kompresszora

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 29., Szo, 09:13:41 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.11.29. 01:30:59 +1h-kor írta:

> Valszleg így van, de ehhez rengeteg ilyen lekapcsolás tartozik ám! Mert
> lehet, hogy eleve volt a motorban vagy a rendszerben valami hiba. A
> jelenség azzal kezdődhetett még a gyártásnál, hogy nem akarhatott
> elindulni, ezért a többi ilyen ketyerében lévő 35uF-os kondér helyett
> eleve 50-est építettek be. Ez szerintem a hasonló tipusúak közül az
> 5kW-osoké lehet. (Vagy azért csesződött el a sok sikertelen indulás miatt
> pont, mert ekkora kondi volt benne.)

eszembe jutott, hogy 30 évvel ezelőtt a Lehel hűtőszekrények
"szétszedhető" kompresszora idejében volt egy 1,5A-es
automata biztosíték is rászerelve (hasonló az akkori villanyórák
6A-es automatájához) amiben volt egy bimetálos ketyere,
ami ''kinyomta a biztit",

én arra gondoltam, hogy a 3,2A-es klíma útjába beletennék egy
6A-es automatát, ami talán hamarabb lépne működásbe,
mint a szétszerelhetetlen kompresszormotor cserélhetetlen
klixonja, és cserélni is lehetne