[Epitesz-barkacs] forrasztani nem engedett?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 29., Szo, 11:50:30 CET

Nos, szerencsével jártam. Benedekéknél (kondorosi) kaptam olyan csövet,
aminek pont 26mm a belső átmérője. A külső a kötött, és ha másfeles
anyagból van, akkor 25, ha 1-es, akkor 26-os belső átmérőjű. Érdekes, hogy
a neten nem találtam ilyet.

Szépen, passzentosan megy bele a kábel, szóval probléma megoldva!
Talán még a kábelsaru is belemegy, csak akkor nem nagyon szívesen menne
bele a prés-szerszámba talán. Ha belemenne, azzal együtt nyomnám meg, és
tök jó szoknyás saru alakulna ki belőle. De nem vagyok így se elégedetlen,
megfelel, ha csak a köpenyre van rányomva ez a csődarab, ettől már nem fog
tudni visszamászni a kábelen.