[Epitesz-barkacs] Jozsi kompresszora

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 30., V, 12:59:00 CET

Balázs Bámer wrote:

> Meglesz. A külseje készen lesz jövőre, a belseje 2/3 része majdnem
> kész, fürdőszoba, konyha van, erre csak megadják már. Amúgy nem
> logikus, hogy így szabályozzák, mert ha most már fönt lenne a
> hőszigetelés, már jobb lenne, mint amikor megvettük: víz, csatorna,
> cserépkályhák nélkül, régi alu vezetékekkel védővezető nélkül, körben
> alul az összes vakolat lekívánkozott (ha éppen nem is sikerült neki).
> Néhány gerenda is erősen korhadt volt. Abban persze hivatalosan
> lakhattunk volna.

Nem lehet a hatóságok hozzáállását ép ésszel megérteni.

Minap hallottam: egy kis családi vállalkozás, ami már 70 éve működik,
újabb generációváltás előtt állna. Tehát a jelenlegi fő tulaj nyugdíjba
menne, átadná az egészet a fiának.

A hatóságok (nem tudom, melyikek) kategórikusan kijelentették, hogy oda
nem fognak telepengedélyt adni a cégnek. Ha az öreg örökké élne, semmi
gond, örökké működhetne a cég, de ha át akarja adni a vezetést a fiának,
ahogy a korábbi években is átszállt az utódokra, akkor egyszeribe nincs
lehetőségük tovább működni.

Az zavar ebben rohadtul, hogy van ugyan eu meg ahhoz való igazodás, de nem
kéne nekünk, magyaroknak mindig túllőni a célon. Elvárnak valamit, de mi
annak a sokszorosát akarjuk teljesíteni, legalábbis a szabályok
szigorúságában. El tudom képzelni, hogy az eu-ban megsózhatom szabad
kézzel a levesemet, nálunk meg csak akkor, ha hatósági papírom van róla,
hogy az ujjaim sterilek. :)