[Epitesz-barkacs] Jozsi kompresszora - > epitesi engedely lejarta

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2008. Nov. 30., V, 17:23:30 CET

Szervusz Mágus!

> Valójában nem lehet az évszázadokon át bizonyított vályogépítési technológiákat alkalmazni.
> !!!!!!!!!!!
> Valójában tilos a bontott építőanyagokat újra felhasználni   pedig erről milyen sokat beszél

> http://vargailles.archi.hu/index.php/epitesugy/26-3per2003

Az építéshatóság az a banda, akik szúrópróbaszerűen kimennek
építkezésekhez, és a fönt idézett rendeletnek szereznek érvényt
büntetésekkel (nem kevés! többmilliós tétel lehet) esetleg
kényszerbontással. Az a durva, hogy őket is ellenőrzik, ha túl keveset
akarnak bevasalni, valami főgonosz odacsap.

Varga Illés Levente komolyan küzd (ött korábban, most nem tudom) az
említett rendelet ellen. Eddig kevés sikerrel )-:

szia: Balázs