[Epitesz-barkacs] hosszabbító nedves helyen

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Okt. 1., Sze, 13:00:57 CEST

Nem tudod az egész kábelt kicserélni?

Gábor

----- Original Message -----
From: "Mágus Bérprogram Demo " <magus.demo at dpg.hu>
To: "Amatőr építészek és barkácsolók klubja " <epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Wednesday, October 01, 2008 8:20 AM
Subject: [Epitesz-barkacs] hosszabbító nedves helyen

egy ALKO búvárszivattyút  a 10m hosszú gyári drótjával
együtt 14m mély kútban kell használni, és  egy hosszabbítón keresztül
kapja 4m mélyen a delejt

jelenleg egy lengő konnektoron keresztül kapja a delejt,
persze földeléses szál is be van kötve

egyszer kihúzódott ez a dugaszolás (a nejlon kötél jobban nyúlt, mint
amennyire lazán hagytam a csatlakozást)

hosszabb távon a csavarozható lengőkonnektor helyett egy OBI-s
kerti (narancssárga román) hosszabbító jobb lenne? (amibe
be van öntve a konnektor)

mibe, hogyan illene "villanyszakmailag"  kiönteni, valamilyen bontható
formában (ez alatt arra gondoltam, hogy a lengőkonnektor műanyagával
szervesen ne olvadjon össze )
vagy
a gyárilag öntött villásdugó és a gyárilag öntött lengőkonnektor
a kút nyírkos környezetében mindenféle ragacsok védelme nélkül is
el lenne hosszabb ideig?

erre vonatkozó szakirodalmat eddig nem találtam
(vagy csak biztosan nem jó szavakkal kerestem)