[Epitesz-barkacs] köszi mindenkinek Re: hosszabbító nedves helyen

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Okt. 1., Sze, 15:39:15 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2008.10.01. 13:44:12 +2h-kor írta:

> AZ eredeti level szerint 14 m mélyen van a szivattyú, aminek van
> 10 m kábele. Ezek szerint a vízflszín fölött több méterrel lesz
> az a toldás.
> Ha eddig a dugalj sosem merült el, akkor oda egy IP65-ös doboz,

bocsi, pontatlan voltam, Gabi észrevétele (vízfelszín felett több méter)
szerinti a helyzet, szerencsére sohasem merült a konnektor a vízbe

jelenleg csavarral összefogott lengő van rajta, olyan "szobában használható"
(persze MEEI van rajta) ezzel is megy a szivattyú, de huzamosan használva
biztonságra is gondoltam

> tömszelencékkel az örökkévalóságig jó kell legyen.

akkor ez az IP65 elegendő lesz