[Epitesz-barkacs] privileg gőzölős vasaló kérdés

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Okt. 1., Sze, 16:43:06 CEST

On 1 Oct 2008 at 16:21, Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> szóval került hozzám egy ilyen, a vasalóhoz egy táska méret~n
> alsórész, az elektronikailag és víztartályilag kibelezve,
> ami használható lenne
> az a vasaló, amihez még egy gumics~N megy a 4 szál dróttal
> ( 1 szál földelésnek néz ki, és a 3 szál: kék barna fekete )
>
> bevallom még nem szedtem szét, célszerszám készítése nélkül
> próbálom a negyedik szál funkcióját becserkészni.
> ami talán vízpumpavezérl~N is lehetne?
Nem volt a kezemben, de ezeket gőzgenerátoros vasalóként szokták
árulni.
Az alsó dobozból - elvileg - nem víz, hanem gőz meg fel a
vasalóba. A negyedik szál ennek a vezérlése lehetett.
Nem tudom állandóan fejlesztett-e gőzt - ez esetben
mágnesszelepet vezérelhetett, vagy átfolyós rendszerű volt, ez
esetben egy fűtőtestet kapcsolhatott.

üdv

szepygab