[Epitesz-barkacs] faház építés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Okt. 1., Sze, 18:48:30 CEST

Akkor itt a 'faház classic' Erdért ET-54.
Ez egy nyaraló: 2 szint, alul 30, felül 21,4 m2.
Szerkezeti ára tetőfedéssel együtt bruttó 2,8 MFt.

Találtam könnyűszerkezetű árat, alapozással együtt kulcsrakészen 120eFt/m2.
Ezt nem merném megvenni.

Rönkház alap nélkül 250e/m2 kulcsrakészen.

Nekem a legjobban a gerendaház tetszik, próbálok majd valami értelmes árat
keresni. Igaz, hogy mostanában nem valószínű, hogy építkeznék, per pillanat
házas telek árának összehasonlításához kellenek az árak.

Gábor