[Epitesz-barkacs] faház építés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Okt. 2., Cs, 10:10:42 CEST

Volt nekem vert falú házam. A klíma tényleg nagyon jó volt, de az egerek
padlástól a padlólig olyan bonyolult járatrendszert építettek a fal
belsejében, hogy nem lehetett lekövetni, mikor mit találnak ki. A
szomszédnak még patkánya is volt. De minden évben volt 2 olyan hetem, amikor
alig lehetett a rágcsálástól aludni. Ilyenkor valahol a szobám padlója alól
elindult valami pajor felfelé, átrágta magát a falon, és a szobában már
olyan 5-6 centis bogár formájában jelent meg.
Az ablakok alatt az évek során ujjnyi kis rés keletkezett, nem tudom, hogy
süllyedt, vagy zsugorodott-e a fal.
A mosdókagylót a sárfalra felszerelni meg külön művészet volt.

Szóval hangulatos dolog, de lehet, hogy mostmár nem kéne.

Gábor