[Epitesz-barkacs] faház építés

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2008. Okt. 2., Cs, 10:31:52 CEST

Szervusz Gábor!

> Volt nekem vert falú házam. A klíma tényleg nagyon jó volt, de az egerek
> padlástól a padlólig olyan bonyolult járatrendszert építettek a fal

Az egerek tisztítják a levegőt (-: bocs, szemét vagyok. A házbővítés
nekünk is vályog, eddig 1:0 nekem, mert kiirtottam őket belülről. Most
hallottam egy jó ötletet: vakolatba (mészhabarcs) szétcincált
kőzetgyapotot kell keverni, azt nem rágják sokáig. Persze ez csak
kívülre jó, de ha nem jönnek be...

> A mosdókagylót a sárfalra felszerelni meg külön művészet volt.
Szoktak emiatt vendégfalat rakni téglából. Vizet sárfalban vezetni
amúgy is istenkísértés.

szia: Balázs