[Epitesz-barkacs] hosszabbító nedves helyen

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 2., Cs, 12:14:40 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ott 230Voltot vezetsz hozzá?

Hát persze. A hosszabbító nem nagyon bírná a másfél kW-ot, ha mondjuk 12
vagy 24V-on csinálnám. Ez egy rendes kis gagyi fűtőtest, az a
ventillátoros fajta, hőfokszabályozós, védelemmel ellátott, csak annyit
tettem, hogy egy lapot szereltem az aljára, hogy autózás közben ne
boruljon fel. Mert ezt ugye benne hagyom az autóban, csak megérkezéskor
összedugom az eleve kint tartott hosszabbítóvéggel, és úgy csukom le a
csomagtartó ajtaját, indulás előtt bent bedugom a hosszabbítót a
konnektorba, aztán közvetlen indulás előtt kihúzom, és start. Nem is
tudom, mikor vakartam utoljára jeget.