[Epitesz-barkacs] faház építés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Okt. 2., Cs, 14:03:46 CEST

Igen, erre gondoltam. A bozótos inkább akácos, talán azért nem is piszkálna
az önkormányzat, hogy kipucoljam. Már most vannak benne járatok, valszeg a
vadállatok csinálják, igazán érdekes érzés mászkálni benne.
Az egész vásárlás úgy jött szóba, hogy van a páromnak egy 45m2-es lakása a
belvárosban, de már nem akarunk tovább foglalkozni vele. Ennek az árából
bőségesen meg lehet venni egy ilyen kisebb paradicsomot a Börzsöny szélén!

Gábor