[Epitesz-barkacs] hosszabbító nedves helyen

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 2., Cs, 14:42:43 CEST

Acs Gabor wrote:
> Az összecsavarom+szigszalag módinak van valami hátránya?

A kútban igen, amúgy meg szerintem működik. Én legalábbis a 70-es évek
végén effélét követtem el, és nincs vele gond. Persze jó hosszan lett
összecsavarva, méghozzá nem is tömör, hanem sokerű kanóc, aztán
félbehajtva keményen, és a szigszalag jól összefogta. A merevnél ez még
erőteljesebb kötést ad, mert a félbehajtásnál nagyon összefeszülnek a
drótok.

Csak mintha ma már nem ez lenne a divat. Milyen módok vannak most
összesen? (Villanyszerelésben nem vagyok jártas.)