[Epitesz-barkacs] hosszabbító nedves helyen

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Okt. 3., P, 00:44:24 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Pedig lehet h jol jossz ki belole, ha a motor elettartamat is nezzuk, a
> hideg jarat nagyon oli a motort.

Nem biztos. Alapvetoen nem motor mechanikai problemaja szokott lenni egy
idosebb autonak, hanem a kulonfele szenzorok, kontakthibak, futomu, kopo
anyagok: fek, kuplung...

Hengerfej, szelepek, csapagysor, gyuru rohadt sokaig elmegy ha rendes olaj
van az autoban es ki is van cserelve idonkent, meg hidegen nem padlogazon
kozlekedik az ember.

Termosztatot ki kell cserelni ha nem melegszik fel a viz.
(1-2-3km enyhe kozlekedes utan mar melegnek kene lennie).

Ezzel szemben par ev alatt nem keves villamos energiat el lehetne futeni
blokkmelegitesre, de szerinem nem eri meg...

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))