[Epitesz-barkacs] higanygőz + kvarclámpa + előtét

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 3., P, 15:12:56 CEST

Dienes Jozsef wrote:

> Az miaz? Nem hallottam róla (vagy csak nem ugrik be).

A tv ügyvédjében volt. Valami elég gagyinak kinéző porszívót vittek házi
bemutatóra egy öregebb asszonyhoz, akik részletre megvették, nekifogtak a
részletek fizetésének is, de sose kapták meg a porszívót, illetve utólag a
szállító cég módosított a feltételeken, sokkal többet kellett fizetniük,
és megpróbáltak elállni az egésztől, végül nem sikerült..... Zűrös, ostoba
dolog. Aki ilyenbe belemegy, én úgy gondolom, meg is érdemli.

Valami 4 éven át kellene ezért a szar porszívóért fizetniük valami havi
18ezret (monta a nő a legutóbbi havi részletet). Elképesztő! Mármint a
hülyeség, és hogy ennek milyen vámszedői vannak.