[Epitesz-barkacs] higanygőz..-->porszivo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 3., P, 16:58:24 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Nagyobb központi porszívó gépek így működnek. Azéert ezek inkább
> irodaházakba valók, nem háztartásba. Valahol háromnegyed milka
> körül kezdődnek.

Nagyobb villanymozdonyokba kommutátoros motorok vannak. Jó drágák. Azért
mégis használnak ilyeneket gagyi háztartási gépekben is. :-)

Én úgy képzelem elsőre, hogy van egy hagyományos, nagyobb teljesítményű
porszívó, amit ki lehet egészíteni ezzel a mókuskerekes játékkal. Ez némi
műanyag munka, a mókuskerék a leghúzósabb feladat, meg valami gyors
villanymotor, ami külön forgatja ezt, tehát nem kell az egybegépet
megkonstruálni.

A csőrendszer kialakítása egyszerűbb, de nagyobb volumenű munka lehet.
Egyáltalán nem biztos, hogy fogok ilyet csinálni, csak foglalkoztat.