[Epitesz-barkacs] higanygőz..-->porszivo

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Okt. 3., P, 19:21:27 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.10.03. 18:40:49 +2h-kor írta:

> Ez nem annyira szimpatikus megoldás. Ennél ugye a port belenyomom a
> levegőbe, aztán vízpermettel operálok, tehát szinte proleválasztót kell
> csinálnom. Az elég húzós.

bocsi, én nem szarakodnék azzal, hogy a mókuskerekes trutyit kellene
a szennyvízcsatornába öntögetnem 5 - 15 literenként, hanem a szennyvízcsatornába
permetezett vízzel csurgatnám el a poros levegőt

tehát itt az udvar levegőjét sem érinteném, azonnal a szennyvízcsatornába menne

mindössze vízcsap nyitásával egy permetezőgép porlasztója csapatja le annyira,
hogy a szennyvízcsatornában rendesen tovább menne