[Epitesz-barkacs] ***SPAM*** Re: higanygőz..-->porszivo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 3., P, 23:44:22 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> A központinál ez azért nem gond, mert ott aznnal lefolyik a
> dzsuvás víz, meg talán van benne valami önszárító program is, ami
> mondjuk kikapcsolás után járatja még egy kicsit a motort. Nem
> tudom, csak gondolkodom rajta.

Nem is rossz ötlet!
Porszívó bekapcsolás: előbb szelep kinyit, vízzel feltölt, szintérzékelő
aszongya kész, szelep lezár, porszívó indul.

Kikapcs: porszívó leáll, leeresztő szelep kinyit, betöltő szelep is
kinyit, tehát wc öblítés, trutyis víz szúnyoghálós rostára rá, belőtt idő
után szelepek elzár úgy, hogy a tartály üres maradjon.

A szűrést a száraz oldalon kell megejteni. Kibővülő rész, ferdén lefelé
ható rács a továbbszívás előtt, amin egy zacskó vagy zokni már nem megy
át. Nehezebb tárgyak lepotyognak. Fontos, hogy a mókuskerekes részbe ne
jusson olyasmi, ami ott kárt tehet.

Mágus, sajna én ragaszkodnék a mókuskerekes megoldáshoz. Hihetetlenül
hatékony.