[Epitesz-barkacs] sorbakötött szivattyúk?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 4., Szo, 10:03:50 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> 2 sorbakötött porszívó (mint 2 radiális (centrifugális) szivattyú)
> azért szerintem hatna egymásra,

Na de én párhuzamosan kötném a porszívókat!! :) A mai porszívók
szívónyomásával nincs probléma, csak a légszállításával. Ha befogod, ménkű
mód szív, de ha már engedsz neki valami részt, drasztikusan csökken a
nyomás. Ha ilyenből mondjuk 10-et párhuzamosan kötnének, akkor irdatlan
szívóteljesítmény jönne létre egy hagyományos porszívócsőben. De én
megelégednék kettővel is.

Persze lehet sorbakötve is gondolkodni, de oda tényleg olyan porszívó
kell, amilyet említettél, tehát aminek a kimenete is cső. Ma zömmel nem
ilyenek vannak.

Egy porszívó maga is sorbakötött radiális turbinákból áll.