[Epitesz-barkacs] sorbakötött szivattyúk?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Okt. 4., Szo, 16:31:47 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.10.04. 14:39:52 +2h-kor írta:

> Ezt nem tudtam, szóval lehet, hogy akkor mégis kell a géppel is
> foglalkozni. Lehet, hogy mégis azt kell megvenni, amit erre a célra
> kitaláltak, és kapni lehet? Hm.

bocsi, én ilyet sohasem mondtam :-)
********
a mókuskerekest az 560ezer Ft-osnál láttad
a központi porszívónál ilyenről nem olvastam
---------
viszont mondok egyebet:

a) ez a közpoti porszívó 32-es gégecsövet használ, mint a 6000Ft-osok
    (és az is 9m)

b) csak a falon belüli használ 2collost, azaz 60-ast

tehát nem a párhuzamosan kötött porszívó kell, hanem a sorbakötött
(szerintem)
****
c) 4m átlátszó benzincső és egy kis szines vízzel le tudod ellenőrizni a
  vízoszlopmillimétert, a tenyérrel való lebogás helyett

 szines víz a pincében, 4méterrel feljebb
egy  parafadugón átvezetve dugod be a szívócsövet, hamar meg tudod nézni
a vákumot, amit a jelenlegi porszívó tud

pl.
Műszaki adatok
Csatlakozás: szivargyújtó  (12V)
Teljesítmény: 25 W
Szívóerő: 540 vízoszlop mm.

a tiedé biztosan többet fog tudni :-)
( csak ez egy soha nem publikált adat :-( )

szerintem
6000 Ft-osból 2 sorbakötve (a kifújónál ráragasztani egy  barkács átalakítót)

szerintem majdnem annyit tudna, mint egy 150ezer t-os tmarkt :-)