[Epitesz-barkacs] sorbakötött szivattyúk?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 4., Szo, 17:12:41 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> bocsi, valóban rosszul mondtam többször, mert 2,54 cm
> kétszerese valóban kb.5 cm

Á, ez nem számít. Van nekem 2 collos műanyag csövem. Méretei:

Belső átmérő: 58mm
Külső átmérő: 63mm

:-)))

Ezt simán beraknám a külső falsíkra szerelve úgy, hogy a szigetelésben (15
centi) lenne csaknem teljes terjedelmében.

Anno ilyen célból vettem, ha nem is ide. Csináltam hajlítási próbát is,
tök jól sikerült. Vasdrótot feltekertem rugószerűen, ezt beledugtam a
csőbe, gázlánggal megmelegítettem, és szép ívet hajtottam kb 25 centi
sugarút. Utána a rugót ki tudtam simán húzni belőle. Pedig ez csak lágyvas
drót volt.

(Nem lett a projektből semmi, mert az átalakítandó ház gazdája végül
elvetette az egészet.)