[Epitesz-barkacs] sorbakötött szivattyúk?

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Okt. 4., Szo, 17:13:08 CEST

On 4 Oct 2008 at 17:02, jhidvegi wrote:
> Ha a kapható központi porszívók sokkal
> nagyobb szívónyomással rendelkeznek, mint a kéziek, és a cs~Nhálózat miatt
> ez kell is, akkor nem jön be, amit terveztem.
A letölthető tervezési segédletből sokmindent kimazsolázhatsz.
Vannak dolgok, amikre oda kell figyelni, de az egész nem egy
atomerőmű építés :-)
Magát a gépet két fő paraméter jellemzi: a szívási teljesítmény
(m3/h) és a szívó nyomás (mbar). Ha ezt bárhogy másképp elő tudod
állítani, akkor a rendszered nem fogja észrevenni, mi is szív a
végén.
Azért ezek a gépek pl. közvetett hűtésű motorral készülnek,
vagyis nem a porzsák által valahogy megszűrt levegővel hűti
önmagát, hanem külön levegő körrel. Alighanem javítja az
élettartamát.

üdv

szepygab