[Epitesz-barkacs] sorbakötött szivattyúk?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 4., Szo, 17:32:31 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Nem végeztem kisérleteket, de illene annak lennie

Na igen, de vajon a lefolyócső nem az?

> Más a kialakításuk a tokoknak. Az idomok fröccsöntöttek, a csövek
> egyenesek. Toldani kívülről ráhúzható karmantyúval kell. Az

Világos, én nem is a saját tokozataival használnám, bár az egész csövek
úgy vannak kialakítva, hogy ha az esetleges sorjákat eltávolítom, akkor
nem rossz a tokos toldás sem. Az kétségtelen, hogy a cső belül nem tükrös.
:-) Szóval lehet, hogy gyártási  hibák miatt akárhol is megakadhatnak
szálak.

> Az elágazó idomok is más geometriájúak.

Ez nyomós érv. Én persze úgy gondolkodtam, hogy az egyes "konnektorok"
felől jövő kisebb átmérőjű csövek elég, ha y-nal csatlakoznak a vastag
csőhöz, de ezek szerint a dolog nem ilyen egyszerű.

> 32 - 40 - 50 - 63 ...

És ez a lefolyócsövekre igaz, vagy kifejezetten erre a porszívó
rendszerre?