[Epitesz-barkacs] Rozsdamentes cso

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 4., Szo, 19:28:07 CEST

Moczik Gabor wrote:

> Szoval kellene nekem savallo anyagbol keszult cso, olyan amire 3/4-es
> csomenet vaghato (azaz D=27, d=21..22 korul). Nem kell szalban, nehany
> menetes csonkot kell kesziteni, par centis hulladek darabok is
> megfelelnek.

Ha nem akarsz egész szálat venni, akkor meg kéne keresni olyan cégeket,
amik nagy tömegben használnak ilyeneket. Pl élelmiszeripari tartályokat,
bortartályokat gyártó cégek. Most amúgy is bornapok vannak lépten-nyomon,
az egyik boros cégtől meg lehet kérdezni, hogy ők hol csináltattak
ilyeneket. De lehet, hogy a neten is van bőven. Én régebben a Biotech nevű
cégnek matattam hegesztőgépeket, ők Dömsödön vannak (voltak). De sok
maszek is van. Biztos vagyok benne, hogy van ilyennel foglalkozó cég a
közeledben is valahol.

(A fapados, "összecsinálom magam az erőlködéstől" megoldás: lemezből
lehajlítani, awival összehegeszteni, némi tuti körkörösítés után menetvág.
:-)) A vad megoldás pedig: rúdból kiforgácsolni. :) )