[Epitesz-barkacs] sorbakötött szivattyúk?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Okt. 5., V, 06:58:51 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.10.04. 23:02:44 +2h-kor írta:

> Kerti csapot nem így kell szakszerűen kiolvasztani, hanem úgy, hogy fogsz
> egy kancsó forróvizet, azzal locsolgatod, de úgy, hogy ne menjen mellé
> sehol. Épphogy csurgatod, hogy a csövön tapadva folydogáljon le a víz. Meg
> fönt is épphogy. Másodpercek alatt ki lehet olvasztani.

anno
egy hirtelen hideg éjszakán nem volt sehol víztelenítve, hogy egy kancsó vizet
ki tudjak termelni, mert a kerti csapnál készített aknából egy 3/4-es slaggal jött be
az ideiglenes vízellátás is, és az is lefagyott :-(

utána viszont már "természetes" volt a víztelenítő csap kijavítása is :-( :-)

persze köszi a használati útmutatót, nem tudni, hogy kell-e még ilyesmit tennem