[Epitesz-barkacs] Kontyolt tető

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Okt. 5., V, 17:16:20 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.10.05. 16:09:28 +2h-kor írta:

> Szerintem az van, hogy fűt-fát letiltottál. Sokáig nekem is ez volt, de
> semmi bajom nem volt vele.

korábbi egyik életemben
windowsos .EXE-et (PE típusú fájlokat is)
és .DLL-eket is elemeztem, meg sok minden mást is :-)

(
pl. hogy mi is van úgy az IE6.0 ban, ami IE5.5-ben is bent van, mégis ragaszkodik
pl. magyarország.hu, hogy miért kell mindenáron az IE6.0 neki
no, az az "apró valami" - ami egyébként egy laikusok számára nem publikált új funkció -
nyomon lett követve néhány DEBUGGERrel,
azután már nem kívántam a magyarország.hu weblapra feljelentkezni
sohasem, pedig hivatalos levelek alapján kaptam a belépési kódot és jelszót
amit csak nevemmel, anyám nevével, adóazonosító jellel kaphattam meg tértivevényes
levélben :-(
)