[Epitesz-barkacs] sorbakötött szivattyúk?

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Okt. 5., V, 23:45:23 CEST

szepygab at gmail.com wrote:
> Egy darabig ügyeskedhetnél, amíg tengelytoldással együtt
> kiegyensúlyozod úgy azt a tengersok járókereket, hogy azon a
> fordulaton se üssön.

Ha én ezt a megoldást szeretném, akkor valószínűleg elvinném egy
motorfelújító (tekercselő) helyre, ott le tudják húzni a lemezeket és a
kommutátort a tengelyről, kell gyártatni egy hosszabb tengelyt, és arra
felrakatni, centríroztatni.

Valószínűleg a járókerekek közé is kéne valahogy csapágyhelyet tervezni,
különben fennáll a veszély, hogy beremeg a hosszú vékony 8-as tengely...

Ha nincs legalább egy esztergaép kéznél, akkor eléggé esélytelen, ha van,
akkor is sok meló. És akkor ez még csak egy forgórész, kell még egy ház is
hozzá...

Egyszerűbb lenne valami turbinát venni, sugárhajtású porszívó. :-)
Esetleg érdemes körülnézni autós turbófeltöltő vonalon is, "csak" meg kell
valahogy hajtani olyan 150-200ezres fordulatszámmal.

Tartok tőle hogy nem lesz olcsóbb mint a gyári holmi.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))