[Epitesz-barkacs] egy CO vezetékes kérdés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Okt. 6., H, 19:15:19 CEST

egy 79 éves barátom kérdésére nem tudom a választ, de
segíteni is szeretnék rajta, és saját ismereteimet is bővíteni:

" Adva van egy CO vezeték, amit szeretnék meghatározott hőmérsékletre "megmelegíteni". Kérdésem, hogy miként lehet az kiszámolni, hogy hány ampernek kell azon átfolynia, ami az adott hőmérsékletre melegíti? Jelesül, nekem 150°- 180°-ra lenne szükségem, hogy nikecellt vágjak vele. A CO vezeték vastagsága 0,8 mm.
Előre is nagyon szépn köszönöm a válaszokat!!!!!!!!! "