[Epitesz-barkacs] FI relé

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Okt. 8., Sze, 07:10:37 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.10.07. 23:37:12 +2h-kor írta:

> Tételezzük.

> ??? Ezt már nem tudom értelmezni. Hogy védi a szolgáltatót?
> Itt arról van szó, hogy bejön max 4 vezeték, ebből 3 fázis 1 nulla. Tehát
> a szolgáltatónál eleve egybe van az egész föld-nulla. Helyenként le van
> földelve a nullavezető az oszlopoknál.
>
> Na most, ha bent van, ott válik szét védővezetőre (árammentes), és
> nullára, méghozzá úgy, hogy ezen a ponton a helyik földelés is meg kell
> legyen.

pontosítom:
van az "N" és van a "PE"  és ennek az óra előtt kell találkoznia, és a villámhárítóra is rákötve
(ez a szolgáltató oldala)

ettől a csatlakozási ponttól 30 méterre az N és a PE között lenne ez az 1000mV

itt, az órától 30 méterre az N és a PE miért ne lehetne összekötve, ha 30 méterrel arrébb
viszont az óra méretlen szakaszán "össze kell !" kötni?
( persze van róla "laikus elgondolásom" :-) )