[Epitesz-barkacs] földelés Re: FI relé

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Okt. 8., Sze, 17:22:14 CEST

On 8 Oct 2008 at 17:03, Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> a mi házunk 75 éves, nálunk ilyen nincs
Kénytelen voltam gondolkodni, utána nézni, bár eredetileg az
amperes tartomány már a szakmám határai fölött van :-)
(Elektroakusztikát tanultam)
A telkünk sarkán áll egy trafóház. Mivel az elmü ott földeli a
háztartásokat ellátó hálózatot, fe kellett tételezzem, hogy
viszonylag magas lehet a lépésfeszültség. Ráadásul a ház közel 20
m hosszú, jobbnak láttam, ha a két vége között majdenem egyenlő
potenciálom van.

üdv

szepygab