[Epitesz-barkacs] FI relé

Toth Gabor toth-g73 at freemail.hu
2008. Okt. 8., Sze, 16:56:00 CEST

Helló!

Én azért erre nem vennék mérget. Igaz, hogy a tapadási súrlódás nagyobb,
mint a csúszási, de azért nincs nagyságrendbeli különbség. Tehát, ha az
előbbi példánál maradva 30 W kell az óra elindulásához, akkor 100+30W
esetén sacc/kb 110W-ot fog mérni (vagyi ez esetben a súrlódás a mi
barátunk :) ) (mondjuk, nem ettől leszünk gazdagok :( )
Ha van valami, amit kihagytam, akkor persze meggyőzhető vagyok a 130W-ról...

Üdv, Gábor