[Epitesz-barkacs] hazivizmu, aramvalto

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Okt. 9., Cs, 06:47:19 CEST

On 9 Oct 2008 at 0:56, Hofferek Attila wrote:

> Ja igen, csak én még a kútból feljöv~N/lemen~N 220 (ami 230) hatása
> alatt voltam, és jobbnak láttam helyben érintésvédelmi
> törpefeszültségesíteni :-)
A LED-es / trafós megoldás csak azt mutatja, hogy a szivattyúig
eljut a feszültség. AZ áramváltós megoldás azt is, hogy vesz-e
fel áramot (= forog), esetleg azt is, ha megszorult (= túláram
felvétel). (Majd HJózsi kijavít, ha a búvárszivattyúk motorja nem
vesz fel több áramot megszorult állapotban, mint terhelés alatt
forogva :-)
Sőt, ha árama terhelés / fordulatszám függő, akkor a száraz
futást is jelezheti.

üdv

szepygab