[Epitesz-barkacs] hazivizmu, aramvalto

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Okt. 9., Cs, 06:54:16 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Ja igen, csak én még a kútból feljövő/lemenő 220 (ami 230) hatása alatt
> voltam, és jobbnak láttam helyben érintésvédelmi törpefeszültségesíteni :-)

És ha leszakad a szivattyúnál a kettőhuszas madzag, és pont véletlenül
hozzáér a törpe oldalhoz? :-)
Vagy behúzza egy csőbe, amiben mellette nem-törpe megy, és valami zűr miatt
zárlat lesz a kettő között?

Komolyra fordítva, jobb rendesen betokozni a 230V-os visszajelző
lámpát/LED-et, és tudja az ember hogy ott rázós dolgok is lehetnek.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))