[Epitesz-barkacs] Fw: hazivizmu, aramvalto

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Okt. 9., Cs, 13:43:52 CEST

On 9 Oct 2008 at 13:28, magus3 wrote:
> vagy nem tudja mit jelent pl. villanyórája hány amperes
Jut eszembe, ma voltak nálunk villanyórát ellenőrizni.

Sok évvel ezelőtt lebuktam, mert egy 4 kW-os motor indíthatósága
miatt kénytelen voltam lecserélni a kismegszakítókat 25 A-re,
ugyanis elfelejtették leplombálni.

Az akkori ellenőrrel megegyeztünk, hogy beírja 25 A-esnek, mivel
a gép nyilvántartásban 3x0 A szerepelt :-)
Azóta is őrzöm az akkori ellenőrzési lapot, ami szerint 3x25 A
volt rajta.
Ma minden rendben volt, de a géplieg kitöltött munkalapon még
mindig 3x0 A szerepel :-)

"Igazi káoszt számítógéppel lehet csinálni" (Murphy)

üdv

szepygab