[Epitesz-barkacs] parkany meg mindig

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 9., Cs, 14:34:28 CEST

vajk fekete wrote:

> Megvannak a lehajlitott badogok a parkanyra.
> A kepen latszik hogy kb hogyan nez ki a parkany. 12-15cm fal, 2-3cm
> res, 10cm hungarocell.

Hú, de töményen befalazták az ablakot! Jó lett volna befordulni a
hungarocellel, még ha vékonyabbal is, és nekimenni vele az ablaktoknak.
(Láttam olyat, hogy valaki kivéste, és utólag megcsinálta.)

> Mibol csinaljak erre feluletet, amire a parkanyt ra lehet tenni?
> Purhabbal kitoltom a nagy lukakat, es raragasztok egy lepesallo eps
> vagy XPS lapot az jo?

Szerintem nem kell semmiféle lap. Ha ki van töltve akár hungarocellel,
akár purhabbal vagy mindkettővel az alatta lévő felület, úgy lesz jó,
ahogy van. Hacsaknem rá akarsz tudni állni, akkor lehet, hogy tényleg kell
alá valami mackósabb felület, de ekkor annak elég jól kell illeszkednie.