[Epitesz-barkacs] hazivizmu, aramvalto

Kósa Tibor ha1us at t-online.hu
2008. Okt. 9., Cs, 21:34:20 CEST

-----Original Message-----
From: epitesz-bounces at lists.javaforum.hu
[mailto:epitesz-bounces at lists.javaforum.hu] On Behalf Of jhidvegi

Bár nem nekem szólt a kérdés: 1 kutya, 3 macska. :-)

Akinek van három macskája, rossz ember nem lehet.

Volt idő, hogy tizenhármat etettem. Ideszült a három macskám, mit
tehettem...
Építettem nekik házat perlittel megtöltött hungarocell
villanyóra-dobozokból.
Aztán elkoptak, forgalmas út van előttem (a 82 sz. főközl.), mezőgazd.
iskola a kert mögött egérméreggel. Már csak az öreg, félszemű van meg,
Jumurdzsák a neve, Ő már akkor itt lakott, amikor én idekerültem a válásom
után 1993-ban. Még mindig szül... A tizenhármak és azok szülei mind tőle
vannak, de már belezavarodtam a családfába. Mert ugye mind szeretve volt, és
mindnek volt neve, és közben is voltak generációk. Aztán még voltak a sünik
is a kertben.
Olyan aranyosak voltak, amikor előhozták az aprókat: az öregek jöttek a
szokásos etető-útvonalon, ahol beszélgetni szoktam velük -mindig este fél
tízkor jöttek, és a macskákkal barátságban vacsoráztak-, az aprók meg -nem
ismervén a protokollt- átbújtak a drótkerítés lyukán, nem kerültek. Mindezt
fényes délután kettő körül! Kézbevettük, megsimogattuk az aprókat, még puha,
hajlós volt a "szőrük", majd egyszercsak apu röffentett egyet, és a család
elindult haza. Utána évekig jöttek rendesen, míg apu valószínűleg mérgezett
egeret evett (lóiskola), és a kezemben pusztult el szegény egy vasárnap
éjjel.
A macskák voltak olyan bizalommal, hogy nem bújtak el szülni, ott, a
teraszon berendezett kartondoboz "szülőotthonokban" szültek egymás mellett,
párom végigfényképezte őket, ahogy egymást segítették, élmény volt!
Mostanában hülye szomszédaim miatt nem lennék se vakondok, se macska, se
süni a saját kertemben.