[Epitesz-barkacs] szimmering nyomási oldala?

Kósa Tibor ha1us at t-online.hu
2008. Okt. 9., Cs, 22:12:24 CEST

Mindkettőtöknek elment.
Mivel Mágusbérprogramtamást már ismerem személyesen egy műszerügylet
kapcsán, ezért bátorkodtam letamásozni. Gabi, nőjön nagyra Tamás fiad!
A mosógépekről volt szó: válásom után kaptam egy minimatot (1993), úgy,
ahogy megállt: benne volt a víz is, a mosópor is... barátaim kidobták, mert
már cseréltek benne programkapcsolót, mégegyszer nem akartak. Egerbe
autóztam el érte Győrből; megérte. Cimboráim szereztek egy programkapcsolót,
kicseréltem, ment tovább még 15 évig, két éve füstölt egy nagyot. Újkorában
két gyerek szaros pelenkáit mosta, 1978-as a mosógép, meg a nagyobbik gyerek
is :-)
Megvan, nem dobtam ki, bár párom nyomására gyorsan kellett venni egy
"rendes" mosógépet.
Még az is megvan... de nem rendes, mert az öblítő rekeszébe beöntött lé
megreked, eliszapolja a megtekintő-ablakot, nem tudom, mit kezdhetek vele