[Epitesz-barkacs] szimmering nyomási oldala?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 9., Cs, 23:58:23 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ezek a "rendesek" néha hamarabb pusztulnak

Én ezt nem érzem problémának. Szerintem túl kell már lépni azokon az
időkön, amikor egy ketyere évtizedekig működik. Egyszerűen elavul
sokminden. Mi lenne, ha még mindig a jó régi Munkácsi vagy Kékes tv-t
néznénk, pusztán azért, mert még mindig nem ment tönkre? (Mondom én, aki
tömve van lomokkal, de már szépen keményedik a szívem, szóval lesz itt
komoly lomtalanítás.)

A mosógép lehet, hogy a többletenergiával, amit elfogyaszt, belátható időn
belül kitermelné egy hatékonyabbnak az árát.