[Epitesz-barkacs] szimmering nyomási oldala?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Okt. 10., P, 07:07:03 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.10.09. 23:58:23 +2h-kor írta:

> néznénk, pusztán azért, mert még mindig nem ment tönkre? (Mondom én, aki
> tömve van lomokkal, de már szépen keményedik a szívem, szóval lesz itt
> komoly lomtalanítás.)

saccom szerint már 50 évesnél több vagy, mint ahogyan én is.

Katartikus élménynek kellene bekövetkezni ahhoz, hogy alapjaiban
megváltozzál. Félmondataidból  úgy érzem, hogy Te is megfelelően
"lavírozóképes", "túlélésre alkalmas" vagy, (ennek előnyeivel és hátrányaival
együtt), maximum csak néhány szétkorhadt, rozsdás csövet fogsz kidobni,
a jó állapotút továbbra sem.