[Epitesz-barkacs] szimmering nyomási oldala?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 10., P, 12:02:17 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> most találtam meg (Kósa Tibi által küldött anyagban)
> az Eurika "elavult" motorja mosáskor 45W (jól van írva Negyvenöt)
>
> ennél hatékonyabb motor létezik egy wirpoolban ??

Ez nem ilyen egyszerű, attól függ (a leírásoktól függetlenül), hogy milyen
viszonyok vannak a dobban. Ha optimálisan van megrakva, és a vízszint is
optimális, akkor elég nagy ellenállást fejt ki a forgatással szemben.
Szóval ekkor biztosan nem elég még az Eurikában sem a 45W. Leírni persze
mindent lehet, a papír rohadt erős anyag.

Vagy: tényleg 45W, és nem mos jól. :-))

A Ebben a gépben most nemtom, de az ndk VA861-esnek a motorja mosóüzemben
300W-ot tudott. De ez is csak aszinkron motor, és korántsem biztos, hogy
fel is vette ezt a 300W-ot. Pl ha a dob üres volt, biztos csak 10W-ot vett
fel. :-)